Forfatter
Tittel Kultur og samhandling [Læremidler]: salg, service og reiseliv vg1
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Vg1 Salg, service og reiseliv er tilpasset fagfornyelsen. Verket består av tre bøker, én til hvert av programfagene: Forretningsdrift tar for seg ulike ledd i det å drive forretning, fra kjennskap til lovverket, organisering, prissetting og økonomi og HMS til risikovurdering og beredskapsplanlegging. Markedsføring og innovasjon tar for seg ulike ledd i det å selge et produkt eller tjeneste, fra kunnskap om kunder, lovverk, virkemidler og markedsplan til selve salgsprosessen. Kultur og samhandling tar for seg ulike ledd i samhandlingen mellom reise- og service medarbeidere og kundene, fra etiske dilemmaer, kulturforskjeller og relasjonsbygging til håndtering av klager og konflikter. Bøkene bygger på lesestrategiene elevene lærer i grunnskolen. Ingresser og bildetekster gir et godt overblikk over stoffet, og kontrollspørsmål oppmuntrer til å arbeide med teksten. I tillegg er fagteksten supplert med hundre fortellinger om virkelige yrkessituasjoner. Verket har følgende digitale ressurser: D-bok/Brettbok Begrepsdatabase med bilder Lærerressurs med metodiske tips, feltoppgaver og andre forslag til aktiviserende pedagogikk
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002410nam 22003491 4500
*00125063
*008200505s2020 no ar 00nob 9
*015 $a150347835$bBokbasen AS
*019 $bl$dL
*020 $a978-82-11-03689-6$binnbundet
*025 $a9788211036896
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a658.812$zh$223/nor
*0821 $a658.8$zb$223/nor
*10010$aKalvik, Ingvill$d1978-$jNO$0(NO-TrBIB)5098352$8f
*24510$aKultur og samhandling$bsalg, service og reiseliv vg1$cIngvill Kalvik og Bjørn Hallvard Grinde$hLæremidler
*250 $a1. utgave, bokmål[utgave]
*260 $aBergen$bFagbokforlaget$c2020
*300 $a151 sider$billustrasjoner$c26 cm
*520 $aVg1 Salg, service og reiseliv er tilpasset fagfornyelsen. Verket består av tre bøker, én til hvert av programfagene: Forretningsdrift tar for seg ulike ledd i det å drive forretning, fra kjennskap til lovverket, organisering, prissetting og økonomi og HMS til risikovurdering og beredskapsplanlegging. Markedsføring og innovasjon tar for seg ulike ledd i det å selge et produkt eller tjeneste, fra kunnskap om kunder, lovverk, virkemidler og markedsplan til selve salgsprosessen. Kultur og samhandling tar for seg ulike ledd i samhandlingen mellom reise- og service medarbeidere og kundene, fra etiske dilemmaer, kulturforskjeller og relasjonsbygging til håndtering av klager og konflikter. Bøkene bygger på lesestrategiene elevene lærer i grunnskolen. Ingresser og bildetekster gir et godt overblikk over stoffet, og kontrollspørsmål oppmuntrer til å arbeide med teksten. I tillegg er fagteksten supplert med hundre fortellinger om virkelige yrkessituasjoner. Verket har følgende digitale ressurser: D-bok/Brettbok Begrepsdatabase med bilder Lærerressurs med metodiske tips, feltoppgaver og andre forslag til aktiviserende pedagogikk
*650 0$aService og samferdsel $1SS$2Udir$9nob
*650 0$aService og samferdsel $1SS$2Udir$9nno
*650 0$aService og samferdsel $1SSSSA1$2Udir$9nob
*650 0$aService og samferdsel $1SSSSA1$2Udir$9nno
*650 0$aKultur og samhandling$1SSR1003$2Udir$9nob
*650 0$aKultur og samhandling$1SSR1003$2Udir$9nno
*650 0$aVG1$1VG1$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aVG1$1VG1$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aGrinde, Bjørn Hallvard$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)1606126540874$8m
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening